Podsumowanie Wrap & Remix by Antalis Challenge 2025 – edycja pod hasłem „Peace & Love”

Rynek car wrappingu od lat rozwija się w imponującym tempie, a światowa wartość rynku folii do oklejania pojazdów ma osiągnąć aż 10 miliardów dolarów do 2028 roku. To potwierdza rosnące zapotrzebowanie na spersonalizowane, przyciągające wzrok pojazdy, a konkurs Wrap & Remix by Antalis stawia jego uczestników w samym centrum tej  wrappingowej rewolucji.

Po sukcesie pierwszej edycji w 2024 roku, która zgromadziła ponad 1100 uczestników z 18 krajów, Antalis ogłosił drugą odsłonę europejskiego konkursu car wrappingowego także w 2025 roku. Rywalizacja trwała od 1 lutego do 30 czerwca br.  i przyciągnęła najlepsze firmy oraz profesjonalistów z branży. Wrap & Remix by Antalis Challenge to nie tylko konkurs, ale platforma wymiany doświadczeń, integracji oraz prezentacji najnowszych technologii i trendów w świecie oklejania pojazdów.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji „Peace & Love” były lata 70., czas kolorów, wolności i odwagi w realizowanych projektach aplikacyjnych. Hasło idealnie wpisało się w filozofię car wrappingu, gdzie folia jest narzędziem personalizacji, kreatywności i ekspresji najśmielszych pomysłów. Oklejanie samochodów to nie tylko estetyka, ale także technologia i marketing, wykorzystywane zarówno przy prywatnych autach, flotach firmowych, jak i projektach na łodziach, samolotach czy stacjach ładowania.

Do konkursu kwalifikowały się zakupy produktów z oferty renomowanych marek światowego formatu takich jak 3M, Arlon, Avery Dennison, ORAFOL, Mactac oraz Yellotools , dystrybuowanych przez europejskie firmy z grupy Antalis, w tym właśnie Integart. To właśnie dzięki tym markom uczestnicy mogli tworzyć odważne, technicznie zaawansowane realizacje, a jednocześnie zdobywać punkty w konkursie.

W 2025 roku pierwsze miejsce w konkursie zdobyła firma Ondre Sp. z o.o. Sp.k. z Przeźmierowa, wieloletni klient i partner biznesowy Integart, właściciel marki It’s Wrap. Po raz kolejny, bo już w 2024 roku firma triumfowała, potwierdzając swoją pozycję lidera na polskim rynku car wrappingu. Zdobywając rekordową liczbę punktów w tegorocznej edycji, Ondre udowodniło, że konsekwencja, jakość i profesjonalizm przynoszą najlepsze efekty. It’s Wrap,  marka własna firmy Ondre, specjalizuje się w profesjonalnym zabezpieczaniu lakieru, reklamie flot, personalizacji wyglądu pojazdów, zmianie oraz przyciemnianiu szyb. Firma z sukcesem realizuje zlecenia korzystając z nowoczesnych drukarek HP Latex, posiadają  w parku maszynowym trzy małe latexy do 1,6m, latexa 3,2m oraz latexa stołowego serii R 1000, dzięki czemu jest jednym z największych propagatorów tej technologii w Polsce.

Ondre to nie tylko samochody, firma profesjonalnie okleja również łodzie, samoloty, skutery wodne, magazyny i stacje ładowania. To wszechstronne podejście oraz wysoka jakość wykonania przyczyniły się do zdobycia przez Ondre nagrody w postaci wyjątkowego Volkswagena Buggy z 1961 roku. 3 września br. miało miejsce uroczyste wręczenie tej nagrody. Członkowie Zarządu firmy odebrali kultowy model VW Buggy w atmosferze radości i dumy. To nie tylko trofeum konkursu, ale symbol wieloletniej współpracy, zaufania i wspólnych sukcesów z Integart i Antalis. Po raz kolejny Ondre potwierdziło, że jest liderem na rynku  zdobywając pierwsze miejsce w całej Europie, dzięki nie tylko aktywności na rynku, ale również wyjątkowej jakości pracy i dążeniu do perfekcji. Wręczenie nagrody odbyło się w obecności Francois Laine’a i Arkadiusza Chłopika z Antalis oraz Dawida Kornasza i Anety Mikuśkiewicz z Integart, którzy z wielką radością przekazali tę wyjątkową nagrodę.

Konkurs trwał ponad pięć miesięcy i łączył elementy rywalizacji z codzienną działalnością biznesową. Zakupy produktów objętych rywalizacją przekładały się na punkty, które pozwoliły setce najlepszych uczestników awansować do finału. Wśród Top 100 firm o najwyższej ilości punktów znalazło się 19 klientów Integart.  Finał drugiej edycji miał wyjątkową oprawę, bowiem gospodarzem wielkiego losowania został Justin Pate z The Wrap Institute, uznawany za jednego z najlepszych ekspertów na świecie w dziedzinie car wrappingu. Jego obecność podkreśliła rangę wydarzenia i dodała mu dodatkowego blasku. W losowaniu Nagroda – Volkswagen T1 Combi z 1967 roku trafił do kolejnego klienta Integart – firmy VISOTEC z Brodnicy. To nie koniec, bowiem możliwość wyjazdu na prestiżowe targi SEMA Show w Las Vegas zdobyła firma BlueOrange Rafał Dembiński. To wydarzenie to prawdziwy raj dla fanów customów, miejsce spotkań legend branży i prezentacji najnowszych innowacji w dziedzinie folii i personalizacji pojazdów.

Podsumowując, druga edycja Wrap & Remix by Antalis Challenge pokazała, że car wrapping to dynamiczna branża pełna pasji, kreatywności i profesjonalizmu. To wydarzenie stworzyło wyjątkową przestrzeń dla integracji europejskiej społeczności wrapperów, a sukcesy polskich firm, takich jak Ondre, VISOTEC czy BlueOrange, świadczą o sile i potencjale rynku.

„Z satysfakcją podsumowujemy drugą edycję konkursu Wrap & Remix by Antalis. Inicjatywy tego rodzaju mają istotne znaczenie dla rozwoju rynku personalizacji pojazdów, a ich organizacja stanowi ważny krok w kierunku dalszej profesjonalizacji branży. Doceniamy, że Organizator dostrzega wagę i potencjał takich działań. Składamy podziękowania wszystkim naszym Klientom, którzy aktywnie uczestniczyli w konkursie i konsekwentnie wybierali produkty konkursowe z naszej oferty. Szczególną dumą napawa nas fakt, że po raz drugi zwycięzcą konkursu została firma Ondre – Its Wrap z Poznania, nasz kluczowy Partner biznesowy. Gratulujemy sukcesu i dziękujemy za okazywaną lojalność. Równie pozytywną wiadomością była dla nas informacja, że nagrodę główną w drodze losowania otrzymał kolejny z naszych Klientów firma VISOTEC Brodnica. To dla nas powód do dumy oraz potwierdzenie zaufania, jakim darzą nas Partnerzy. Serdecznie gratulujemy wszystkim zwycięzcom i życzymy szerokiej drogi!” – Aneta Mikuśkiewicz, Dyrektor Sprzedaży ds. Klientów Strategicznych Integart

Już dziś można być pewnym, że wolność twórcza, kreacja  i pasja personalizacji idą w parze z miłością do aut. Czekamy na informację, czy Konkurs Wrap&Remix będzie kontynuowany, czy może czekać Nas będą nowe wyzwania? Obserwujecie nas!

Facebook - komentarze
Wrap & Remix by antalis Challenge! 2024
Na podium z pierwszym miejscem w europejskim konkursie firma ONDRE.pl wieloletni partner biznesowy Integart
POPRZEDNI POST
Podsumowanie Wrap & Remix by Antalis Challenge 2025 – edycja pod hasłem „Peace & Love”
NASTĘPNY POST